Igen van lehetőség, hogy egyszerre több CSS Partnerrel hirdess.
De érdemes tudni a következőket:
Sok CSS-partner felajánlja, hogy a saját kampányaid mellett további kampányokat is futtat. Ez növelné a láthatóságot és javítaná az eredményeket.
Ezt mondja erről a Google: "A második áras aukcióban az eladó soha nem versenyez saját magával egy ajánlaton. Ez a szabály mindig érvényes, függetlenül attól, hogy az eladó hány és milyen CSS-t használ. Ha két CSS tesz ajánlatot ugyanazon eladó nevében, a nyertes ajánlat és a nyertes CSS által fizetett ár ugyanaz, mintha ezeket az ajánlatokat ugyanaz a CSS tette volna."
Nem igaz tehát, hogy ha valaki több CSS-szel dolgozik, az növeli a termék hirdetés CPC-jét. Több CSS megléte ebből a szempontból elméletileg nem kell, hogy káros legyen. Bár figyelembe kell venni, hogy a további CSS-ek megnyerhetik az aukciót a te privát kampányaidhoz képest. Ez tehát a te privát kampányaid eredményeinek rovására megy. Előfordult már, hogy több webshopnál is romlottak a saját vásárlási kampányaik eredményei, mivel több CSS partner is hirdetett nekik.
Úgy gondoljuk, hogy egy webshop, amelyik shopping kampányokat használ, gyakran nem szeretné, ha a privát kampányainak eredményei romlanának amiatt, hogy “mások pontosan ugyanabban a tóban horgásznak”. Egy jó minőségű és széleskörűen optimalizált shopping kampányt működtető webshop nem várja el, hogy a CSS partnerek lecsípjék a kattintások és konverziók egy részét. És a webshop sem profitál ebből sokat. A hirdetni kívánó CSS partner(ek) is keresni szeretnének, és a "könnyű" kattintásokra (legjobb termékek, konkrét kifejezések és magas konverzió) fognak koncentrálni. A CSS partnernek is árrést kell teremtenie, így a webshop esetleg a saját kampányaival olcsóbban is meg tudta volna teremteni ezeket a konverziókat. Mi ezért is vállalunk árgaranciát.
A Google továbbra is azt írja: "Mindent megteszünk azért, hogy ugyanazt az ajánlatot (ugyanazt az eladó által kínált terméket) ne jelenítsük meg többször. Ha megállapítjuk, hogy ugyanazt a terméket ugyanattól az eladótól több CSS töltötte fel, akkor csak egyszer jelenítjük meg a hirdetési blokkban. Ritka esetekben, amikor nem tudjuk megállapítani, hogy két ajánlat azonos-e, előfordulhat, hogy mindkettő megjelenik ugyanabban a Shopping hirdetési blokkban."
A CSS további megjelenítéseket valósíthat meg a számodra, a saját magad által megjelenített termékeken kívül más termékeken is. De ezt te is megteheted a saját fiókoddal. Tegyük fel, hogy te a "mosógép" kifejezésre keresel rá, akkor a saját Google Ads fiókoddal megjelenítést kapsz például egy bizonyos típusú Samsungra, és egy CSS partner ugyanabban a blokkban a te üzletednek egy másik típusú megjelenítését kaphatja meg. Nem arról van azonban szó, hogy ezt csak a Google CSS partnereden keresztül történő hirdetéssel érheted el. A saját vásárlási kampányodból egyszerűen több terméket is megjeleníthetsz ugyanabban a blokkban.
Valójában arra a következtetésre juthatunk, hogy egy további CSS-partner csatlakoztatása, aki a számodra hirdet, csak akkor vezet további megjelenítésekhez, ha:
- A CSS olyan termékekre mutat be ajánlatokat, amelyekre te magad nem teszel ajánlatot, vagy magasabb ajánlatokat kínál olyan termékekre, amelyeknél nem nyerted volna meg a megjelenítésre vonatkozó aukciót az ajánlatoddal, hogy megjelenítést kapjon.
- A CSS-nek más termék feed-je van, amely (mivel a tartalom például további információkkal van gazdagítva) megfelel a terméknek a keresési kifejezéshez, míg a te adatod esetében ez nem így volt.
Röviden, nincs különbség aközött, amit egy további CSS-kapcsolat jelenthet további megjelenések generálásában, összehasonlítva az saját termékeid láthatóságának növelésére rendelkezésre álló lehetőségekkel (licitoptimalizálás, feed-optimalizálás).